Reklamasjoner

Der hvor det handles mye, kan også en vare bli ødelagt. Vi ønsker at du som Bergfreund-kunde lett skal ha tilgang til informasjon rundt emne reklamasjon. Her har vi laget en oversikt over all informasjon som er viktig ved reklamasjon innenfor den lovfestede reklamasjonstiden på 24 måneder.

Trinn 1:

Send en e-post med følgende opplysninger (hvis du har): Kontakt

  • Kundenummer
  • Fakturanummer og kjøpsdato
  • Varebetegnelse
  • en kort beskrivelse av mangelen
  • en eller to bilder som viser feilen

Dersom mangelen er vanskelig å fremstille på bildet, kan du ta en rask telefon til vårt Kundeservice team på +49 7121/70 12 0.

Trinn 2:
Vi ser på bildene så fort vi kan og du får en tilbakemelding på e-post eller telefon der vi forteller deg hva som skjer videre.

Trinn 3:
Så snart vi har mottatt feilvaren, rasker vi på med å behandle reklamasjonen din, slik at den blir behandlet så raskt som mulig og også du blir fornøyd. Likevel tar alt litt tid og vi håper du har forståelse for det. Ved retur av tekstilvarer ber vi deg om å sende dem rene / vasket tilbake til oss. Tusen takk!

Trinn 4:
Når reklamasjonen er ferdig, er vi alltid takknemlig over en tilbakemelding fra deg. Her kan du fortelle oss om noe er gått bra, men også om du har innspill til hva vi kan gjøre bedre. Send en e-post: Kontakt.

Ytterligere informasjon om våre reklamasjonsvilkår:
Reklamasjonsretten følger lovbestemmelsene. Ved alle mangler som opptrer i løpet av den lovbestemte reklamasjonstiden på to år fra leveranse har du en lovfestet rett til å få rettet opp mangelen. Det gis ikke adgang til reklamasjon for skader og mangler som oppstår pga. feil bruk, betjening og lagring, skjødesløs eller feil pleie og vedlikehold, som oppstår pga. overbelastning eller feil reparasjon utført av en ikke autorisert servicepartner. Du finner informasjon om reklamasjonsretten på Generelle forretningsvilkår.

Informasjon om ekstra produsentgaranti finner du i produktinformasjonen som følger med varen. Dersom et produkt kjøpt hos Bergfreunde.no blir skadet i løpet av reklamasjonstiden, formidler vi dette videre til den respektive produsenten eller leverandøren, som så avgjør om varen skal repareres eller erstattes. Vi kan dessverre først anerkjenne reklamasjoner når de er blitt bekreftet av produsenten.

€ 5 straks
For din neste bestilling
Nei takk.

Vær oppmerksom på at vi bruker informasjonskapsler for å forbedre bruken av dette nettstedet. Hvis du surfer videre på siden, godtar du bruken av informasjonskapsler.