Norwegen_Pause
KJÆRE KUNDER!

VI BEKLAGER STERKT Å MÅTTE MEDDELE DERE AT VI STENGER VÅR NORSKE BUTIKK MIDLERTIDIG.

VI BENYTTER DE KOMMENDE UKENE TIL Å STABLE PÅ BENA EN GOD PROSESS FOR IMPORT OG FORSENDELSE.
Imens vil vi her besvare alle viktige spørsmål omkring returer, reklamasjoner og kontakt som du måtte ha!
RETUR

Det passer ikke eller falt ikke i smak? Til tross for at vi hele tiden forbedrer varebeskrivelsene, bildene og størrelsesguiden, skjer det noen ganger at en klatresko ikke passer, turbuksen kjennes annerledes ut enn du trodde eller at en ryggsekkmodell ikke er laget for din rygg.

Vi sier: Ikke noe problem, send det tilbake til oss!

Du har 100 dager tid til å vurdere varen inngående. I løpet av disse 100 dagene kan du returnere varen uten problemer. Vennligst forstå at vi bare tar tilbake ubrukte varer. Pass på at du ikke fjerner de vedlagte etikettene eller skitten. Varene må ikke vise tegn på bruk (les alt om returrett )

DE 4 TRINNENE TIL RETUR

Fire enkle trinn - slik fungerer retursendingen Din lovfestede angrerett forblir uberørt av dette, men følgende framgangsmåte gjør avviklingen lettere for oss.

1. Fyll ut skjemaet
Fyll ut returskjemaet som er vedlagt hver foresendelse slik at vi kan behandle de returnerte varene raskest mulig.

2. Pakk inn varen
Send tilbake varen i den uskadde originalemballasjen og i en pappeske egnet for transport.

3. Send varen
Du må betale retursendingen selv. Sett tilstrekkelig porto på pakken og send den til:

Bergfreunde GmbH, Peter-Schaufler-Straße 18, 72108 Rottenburg - Germany

Ikke send varen ufrankert, for ellers må vi trekke portoen fra ditt tilgodehavende.

4. Du får pengene dine tilbake
Så snart varen har ankommet hos oss, sjekker og behandler vi dette superraskt. Du vil motta en bekreftelse på at varen har ankommet, da tar det vanligvis kun noen få dager før det allerede innbetalte fakturabeløpet er tilbakebetalt.
VED GARANTISAKER

Ved garantisaker gjør vi vårt ytterste for deg! Alt du trenger å vite om det videre forløpet har vi samlet på vår reklamasjonsside .
TRANSPORTSKADER

Sjekk straks om innholdet i pakken du har mottatt er fullstendig og uskadd og be hvis mulig om at eventuelle skader nedtegnes av transportselskapet ved overtagelse. Deretter ber vi om at du informerer teamet vårt på Kontakt eller +49 7121/70 12 0 om skaden. Dersom man unnlater å reklamere eller ta kontakt, så berører det ikke din lovfestede reklamasjonsrett. Men du hjelper oss med å gjøre gjeldende våre krav overfor befordrer / transportforsikringen.
KONTAKT

Har du spørsmål eller trenger du hjelp?
Vi svarer gjerne på spørsmålene dine på e-post på service@bergfreunde.no og hjelper deg via kontakt eller +49 7121/70 12 0.